ייעוץ מס בפרישה מהעבודה

משרדנו הינו משרד מוביל בתחום הייעוץ וההכוונה בפרישה מעבודה, המבנה הייחודי והניסיון המצטבר של המשרד מוביל ליצירת פיתרון כולל ללקוחות המשרד הן במתן ייעוץ פרישה לעובדים והן במתן ייעוץ פרישה למעבידים. משרדנו מציע מערך ייחודי הכולל:

– היבטי מיסוי בפרישה מעבודה

– מיצוי זכויות העובד בעת הפרישה (תחשיב זכויות בעת סיום יחסי עובד מעביד)

– בדיקת כדאיות ואלטרנטיבות בנושא פיצויים ומענקים

– תכנון תזרים מזומנים עתידי ואישי

– התמחות בתוכניות פרישה של סקטורים שונים המקנה יכולת הבנה וניתוח עפ”י צרכי ונתוני הפורש מהסקטור הרלוונטי

בעת פרישה או סיום עבודה, חשוב מאוד לקבל ייעוץ מס כדי להבין ולמצות את מלוא הזכויות והתוכניות הקיימות עבור אלה הנמצאים בתקופת פרישה מהעבודה או סיום העבודה. כדי שהתכנון מס ופיצויים יעשה בצורה נכונה, מומלץ להתייעץ עם רואה חשבון אשר יוכל להמליץ על דרכי פעולה אפשריות. לא כדאי לעמוד מול גורמי מס ופנסיה לבדכם, ללא ייעוץ מרואה חשבון, מכיוון שקשה להכיר את כל היבטי המיסוי השונים. בנוסף, כדאי לבצע בדיקה לגבי פיצויים בעת פרישה ומענקים הניתנים בעת פרישה. אם יוצאים לפנסיה בהחלט ניתן לתכנן תזרים מזומנים עתידי אשר יממן את תקופת הפנסיה. חשוב גם להתייחס לאיזה סקטור פורשים ממנו לפנסיה, מכיוון שלכל סקטור צרכים ונתונים שונים. ייעוץ עם רואה חשבון יעזור מאוד לוודא שזכויותיכם בעת פרישה מובטחות.

למשרד שלמה נמרודי רואי חשבון ניסיון של שנים רבות בייעוץ לפרישה, כולל היבטי מס לפרישה וזכויות בעת פרישה. נשמח לסייע לכם למצות את כל אפשרויות ובעזרת רואה חשבון להבטיח את המשך לדרכם לאחר פרישה מהעבודה.